Saveti

Važni saveti u vezi sa Vašim ljubimcima

Dr vet. med. Siniša Grozdanić

DOKTOR VETERINARSKE MEDICINE, PHD, DIPLOMIRANI SPECIJALISTA AMERIČKOG KOLEDŽA VETERINARSKIH OFTALMOLOGA

Dr Grozdanić je stekao veterinarsku diplomu na Veterinarskom fakultetu Beogradskog Univerziteta 1998. godine. Nakon osnovnog veterinarskog obrazovanja dobio je zvanje doktora nauka u oblasti neuronauka 2002. godine, a 2007. je završio kliničku veterinarsku oftalmologiju na Državnom univerzitetu u Ajovi (ISU). Dr Grozdanić je bio docent i klinički oftalmolog na odeljenju za veterinarske kliničke nauke ISU-a (2007. – 2011.). Od 2011. godine radi u svojoj oftalmološkoj bolnici u Ajovi (,,Animal Eye Consultants of Iowa“).

Dr Grozdanić je objavio 48 radova i jedno poglavlje knjige iz područja glaukoma, neuroprotekcije, autoimunih bolesti retine, snimanja oka, i terapije matičnim ćelijama za one bolesti oka koje dovode do gubitka vida. Održao je više od 70 međunarodnih predavanja o naprednim dijagnostičkim ispitivanjima i načinima lečenja različitih bolesti oka.

Pogledajte više o Dr Grozdanić na ResearchGate.

Dr Grozdanić je imao izuzetnu čast da bude prvi veterinarski oftalmolog u Severnoj Americi koji je izvršio transplantaciju veštačke kornee kod veterinarskog pacijenta, a razvio je brojne nove dijagnostičke procedure i tretmane za različite očne bolesti pasa, mačaka i kopitara. On je konsultant za radne pse Ministarstva odbrane i tajne službe SAD-a. Uvek je rado pomagao kolegama i savetovao je više od 80 veterinarskih oftalmologa sa 6 različitih kontinenata u rešavanju složenih kliničkih slučajeva iz veterinarske oftalmologije. Neprekidno i nesebično učestvuje u procesu sticanja naučnih znanja i u procesu praktične obuke mladih veterinarskih oftalmologa iz svih delova sveta.

Dr Grozdanić izvodi sve složene ekstraokularne operacije na očnim kapcima i kornei, kao i intraokularne operacije-operaciju katarakte, glaukoma i vitreoretinalne operacije. Posebno je zainteresovan za dijagnostičke metode za rano utvrdjivanje bolesti retine i glaukoma, nove medicinske i hirurške pristupe u rešavanju glaukoma, endoskopsku hirurgiju oka i orbite, terapiju laserom, naprednu terapiju za autoimune bolesti oka i terapiju stem ćelijama za bolesti oka koje dovode do slepila, tako da njegov naučno-istraživački i klinički rad idu u tom pravcu. Dr Grozdanić je oftalmolog konsultant specijalističke veterinarske oftalmološke ambulante Oculus.

dr siniša grozdanić